zaterdag 30 juli 2011

Eindelijk vakantie!

Lang gewacht en toch gekomen net als sinterklaas....de vakantie!
17 dagen vrij en even niet kijken naar dezelfde peen en uien muilen die je iedere dag ziet.
Gewoon lekker een beetje luieren,spelen met die kleine,lekker eten en relaxen.
Ik ben er echt aan toe na 14 maanden en het scheelde niet veel of ik had sommige mensen de nek omgedraaid in de winkel want wat kunnen sommige mensen zeiken das niet meer gewoon!
Het enige wat ik mis van thuis is de motor en gewone melk want das niet te zuipen in het buitenland,ik weet niet wat ze die koeien daar te vreten geven maar het smaakt echt nergens naar.
Kortom ik ben dus lekker ff weg naar lanzarote om ff bij te laden zodat ik er weer ff tegen kan als ik terug ben.
Dit is wat ik ga zien de meeste tijd van de vakantie:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten