zondag 5 juni 2011

Biken langs de moezel

Afgelopen weekend een lang weekend naar hochhambachtal of weet ik hoe je het schrijft en doet er voor de rest niet toe geweest met Hollander+bikerbitches en "the mighty dodge hemi"+een span met ouwe pk,s erachteraan.
Een pleuris eind rijden maar wel heel erg de moeite waard!
Een mooiere omgeving kom je niet snel tegen om in rond te rijden met bomen zoveel dat ikea er jaloers op zou zijn en veel hoogteverschil met wegen waar een biljartbal nu nog zou rollen.
De motoren waren in het begin wel een probleem want waar laat je die op zo,n roompot vakantiepark maar de oplossing droeg zich aan in de vorm van boer willy die voor een treetje bitburger een zeer behulpzaam duits staatburger bleek.
Verder kun je volgens mij nergens zo lekker eten voor 6 hele euro,s per schnitzel dan daar in das wunterschône deutschland,allen de groente en komkommer hebben we laten staan ivm met de ehec bakterie maar die had ik zowiezo laten staan want daar kan mijn maag niet tegen.
Wat de duitse inwoners betreft was het leuk dat we langskwamen maar ze vonden het nog leuker dan we weggingen wat denk ik indirect te maken had met hollanders nieuwe uitlaat in de vorm van 2 stofzuigerbuizen die zelfs met dempers alles bewusteloos blazen kleiner dan een marmot en alles groter dan dat toch iets dover maakt dan dat je eigenlijk zou willen.
Ik was al een beetje rockforddoof maar dit is toch wel de finishing touch wat betreft mijn gehoor,gelukkig ben ik best goed verzekerd voor gehoorapparaten dus zal binnenkrot eens naar de hoorshop gaan voor een testje.
Al met al een leuk weekend en hulde aan de shovels want ze hebben geen steekie laten vallen dit weekend en dat bewijst maar weer dat niet alles wat in amerika gemaakt is per definitie klote is en over de top.
Op de foto,s het bewijs dat alles er goed uitziet als je er maar een harley voor zet,zelfs een duf landschap met heuvels!


Typisch hochhambachtals landschap met een berg oud ijzer op de voorgrond


Bij boer willy(rechts op de foto)in de werkstatte.


Kar met oud ijzer voor recycling


"The mighty dodge"met de brommers erbij.


De 2 mongooltjes op een uitje.


Voor even de lady,s het gevoel hebben een biker te zijn(voor heel even zonder de motor aan natuurlijk)


En ja zelfs een harley is klein als ik erop zit met dat lange kadaver!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten